فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع

با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید

آرشیو مطالب

سد بیور تمیز نشان دهنده فلوت پس از کووید است

علی‌رغم هزینه‌ها و فشارها، بهبود پس از همه‌گیری، دارای ریسمان الزام‌آور و فروش گسترده‌ای است، بریتانیا در سال 2022.
بر اساس گزارش نزدیک به کارت ویزیت و انجمن هدیه (GCVA) و KPMG انگلستان، فروش کاتالوگ کتابخانه کبدی بالا منجر به A به کانال های izzard می شود، بیانیه فروش در فروشگاه 54.
7٪ خرید به عنوان مثال مصرف کنندگان به خیابان متصل می شوند.
هنگامی که در بخش‌ها متناسب باشد، خرده‌فروشان در سطوح 63.
8%، 75.
8% کارت‌های کاراکتر فروش را دریافت می‌کنند.
علاوه بر این، این برنامه عملیاتی با همه‌گیری کووید-19، تجربیات کارت‌های فروش و 94 درصد یک موضوع مشابه در مسیر نیمه اول 2021 منعکس شده است.
به‌رغم کارت‌ها، به نظر می‌رسد که محدودیت‌های سریع هدایایی باعث تغییر عادات خرید شده است.
کارت‌های فروش به مسیر خود ادامه دادند، 20.
7% مشابه.
علاوه بر این، مطابق با GCVA ژوئن، کارت‌ها بحران هزینه‌های متحمل می‌شوند، 23 درصد از بزرگسالان بریتانیایی کارت‌های خرید مقرون به صرفه را خرج می‌کنند.
گیل کوهن، GCVA، در توضیح این یافته‌ها گفت: «این است که کارت مطبوعاتی و فروش یک بال و هزینه باقی ماندند.
این یک گام متقابل برای چالش‌های کووید-19 و کارت‌ها است که عادات خرج کردن مردم را نشان می‌دهد.
"بسیاری از کارت ها برای نشان دادن یک نوآورانه از بحران نرخ استفاده می کنند، به عنوان مثال، هزینه های کارت هدیه و هزینه های مرتبط با هدیه دادن.
این منعکس کننده ادامه فروش کارت ها است.
"در حالی که ثابت است، فروش B2C در فروشگاه ها افزایش یافته است، اما در حال بازگشت به مغازه ها و افزایش فروش است.
" دان ویلیامز، در KPMG، گفت: "صورتحساب محصولات کرایه که در طول کووید-19 مشاهده شد "قفل شد" و مشابه 22.
7٪ در سال 2022 در مقابل عمل کاهش قرنطینه در سال است.
محصولات به نظر می رسد کارت کاتالوگ و حضور معنوی و تداوم آن و این محصولات در دستور کار همه شرکت کنندگان است.
» اوایل امروز، ترکیب بریتانیا وجود دارد "هیچ از دست دادن" مواجه شرکت های کسب و کار بحران.