فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع

با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید

آرشیو مطالب

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد - لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

بود دستگاه‌های نو و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه‌ی لیزر موهای زائد، امروزه در بسیاری از کلینیک‌ها به دیده می‌خورد. اما متاسفانه انتخاب یک کلینیک ارزشمند که از برترین دستگاه‌‌های لیزر موهای زائد استفاده کند به تهی عنوان کار آسانی نیست! به همین دلیل ما در موضوع‌ها این صفحه قصد داریم بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد را به شما موکب گرامی معرفی کنیم و درباره دستگاه‌های لیزر موجود در مصاحبت کنیم. اکنون به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید.

لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مخصوص، یکی از روش‌های ایمن و موثر برای حذف موهای زائد می‌باشد و به‌طور کلی اگر لیزر توسط دستگاه‌های به‌روز در یک کلینیک معتبر صورت گیرد، این فرآیند می‌تواند برای مدت زمانی طولانی، شما را از شر موهای زائد خلاص کند.

همان‌طور که می‌دانید لیزر موهای زائد بدن در بسیاری از نقاط بدن مانند زیر بغل، صورت، سینه، نواحی بیکینی و… انجام می‌شود و این روش قرابت به روش‌هایی چون شیو اجرا کردن و وکس برتری‌هایی دارد که در ادامه ما به این برتری‌های اشاره می‌کنیم و درباره آن‌ها به گفتگو خواهیم پرداخت.

دوره اموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ -- جذاب ترین

شما به یاد سرعت بالای الکساندرایت در زمان لیزر موهای زائد حتا به استراحتی که از درد یا سوختگی می باشد نیاز ندارید و جلسه شما به نسبت لیزر با دستگاه های دیگر زودتر به پایان می رسد. یقیناً همانطور که در بالا ذکر شد در حال حاضر دو دستگاه ICE Platina Plus و ICE Platinum گوی سبقت سرعت لیزر را الکساندرایت ربودند!

هر دستگاه طول موج منحصربفرد وجود را دارد دستگاه الکساندرایت  750 نانومتر می باشد، دستگاه دایود دارای طول موج 800 نانومتر می باشد، دستگاه IPL  هم طول موج های مختلفی دارد ولی در تکنولوژی جدید آن که E-LIGHT  نامیده می شود از نور و رادیو فرکانس استعمال می شود که برای موهای نورانی درخور است.

با دستگاه های  ICE Platina Plus و ICE Platinum به 5 تا 6 جلسه و با دستگاه الکساندرایت در مرحله عنفوان 6 تا 8 جلسه و بعد از آن هر 6 ماه یکبار به لیزر موهای زائد نیاز دارید تا رفته رفته موهای بدن شما از بین برود و تراکم خود را از دست دهد و نازک شوند.

کدام دستگاه لیزر موهای زائد بهتر است | معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (۲۰۲۲) -- با کیفیت ترین

تکنولوژی هایی که در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم موقع استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

پاسخ: بله با نگرش به تحقیق هایی که انجام شده است افرادی که دارای پوست تیره رنگ هستند هم می توانند به‌سبب چاره موهای زائد خود از این دستگاه کاربرد نمایند.

این دستگاه دارای پالس های زیاد برای درمان است و همین باعث شده است در هنگام درمان قشر های ظلمانی به مشکلی بر نخورده و عملکرد خوبی از تداوی بگیرند.

پاسخ: بله لیزر Soprano Ice و متود SHR ملانین را با استفاده از یک شیوه مخصوص بهبود تحت تاثیر مثبت قرار میدهد. در راستای این فرآیند می توان در هر فصلی بدون انحصار از این دستگاه استفاده نمود.

برخی دستگاه های برای فصول گرم سال مانند تابستان و گاها بهار قابل استفاده نبودند که دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم این مشکل را حل نمود.