فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع

با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید

آرشیو مطالب

دانلود سریال سرگیجه - سریال سرگیجه جدید

سریال خانه ما سرگیجه

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

سرگیجه Vertigo

داستان سریال سرگیجه درباره رجولیت به اسم پیمان (با بازی حامد بهداد) است که بعد از یک سوء مرافقت مربوط به خانواده با کامران درگیر میشود. حال پس از پراکنده شدن خبر درگذشت کامران، تمام گمان ها به این سمت میرود که پیمان، کامران را کشته، ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان ناقص شود …

دانلود قسمت هفتم سریال کره ای گل برف‌آلود 2021 (Vertigo) در واقع نام سریالی خانوادگی ، درام ، رازآلود است که به‌جهت توزیع در شبکه نمایش خانگی و در 20 قسمت 50 دقیقه‌ای به کارگردانی (بهرنگ توفیقی) تحصیل کنندگی (مهدی بدرلو) و نویسندگی (محمد منعم و همایون حجازی) در سال 1401 با سرمایه گذاری سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور تولید گردیده است. همچنین سرگیجه پس از دومین سریال بهرنگ توفیقی ویژه شبکه نمایش خانوادگی است که از 26 دی برج 1401 به صورت هفتگی روزهای دوشنبه منتشر میشود.

دانلود سریال سرگیجه قسمت 1 و 2 کامل (تماشای انلاین سرگیجه حامد بهداد هومن سیدی)

سریال سرگیجه جدید | مناسب ترین دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن و قسمت ششم سرگیجه -

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با وجود جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران عجم ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، محصول ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها جزیل متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از خوشگلی فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تعریف این اثر مضروب اند. در هر حال، مثابه همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر نفس را اخبار کنند.

سریال پوسته شیر – Pooste Shir محصول واحد زمان ( 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به متفرق کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست هژبر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز فرصت ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و توالد این سریال همچنان در حالت انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این سنخ عاقبت گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود مریض امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت دیدار مجدد به حرفه بیاورید.

سریال سرگیجه خوبه | ارزانترین بازیگران سریال سرگیجه از معارفه هنرپیشه ها تا داستان و تیزر آن -

بهرنگ توفیقی فراتر سریال «آقا زاده» را در واحد زمان ( ۹۹ در شبکه نمایش خانگی ساخته بود. این کارگردان هم چنین سریال‌ های «بی‌ همگان»، «افرا»، «پدر»، «زیر پای مادر»، «آمین» و «پشت سقف تهران» را در سال‌ های اخیر در تلویزیون ساخته است.

او هم مثل این در بعضی فیلم‌ ها برنامه‌ ریز، وردست کارگردان، مدیر زایش و نویسنده بوده‌ است. بهرنگ توفیقی کار هنری اش را با دستیاری کارگردانی از سال ۱۳۷۴ مقدمه نمود. بازیگری را توأم با دستیاری کارگردان از واحد زمان ( ۱۳۷۹ دنبال کرده و در سال ۱۳۹۰ سریال مسیر انحرافی را کارگردانی کرد.

«سرگیجه» هر دوشنبه وقت‌نما ۲۰ به‌صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌ شود. باید آگاهی این سریال منسوب ومربوط به‌خانه می‌ تواند رقیب «پوست شیر»، «سقوط» و «جیران» باشد.

ژرژ هاشم‌ زاده بازیگر، کارگردان، دستیار کارگردان و برنامه‌ ریز ایرانی ارمنی‌ زاده ۱۷ اسفند ۱۳۴۱ در تهران است و پیشینه فعالیت در آثاری همچون سرگیجه،  در سکوت و وقت بزرگ شدنه را در کارنامه هنری خود دارد.