فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع
با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید
H&M فعالیتهای ستون پنجم AR را راهاندازی میکند.
H&M سوئدی دارای تجربیات افزوده شده (AR) در Messmate Inc است - برنامه پیامرسان و برنامه پیامرسان H&M، Snapchat.
تجربیات AR در نزدیکی H&M و (IODF)، شرکت مستقر در لندن و اندیشکده مشترک طراحی شدهاند.
این لنزها با استفاده از فناوری دوربین تصویر متحرک ذخیره شده اسنپ، دارای طراحی منحصر به فرد و مد امکانات هستند.
هر کسی یک لباس، ژست و ظاهر مورد علاقه خود را نشان می دهد.
H&M از تقویت کننده دوربین عکاسی اسنپ که در برنامه های خود افزوده شده است استفاده می کند.
دوربین فیلم یک پلتفرم ستون منقاری است، نرمافزاری که لنزها و لنزهای مقعر H&M Snap را قادر میسازد تا ویژگیها و ویژگیهای خود را پیدا کنند و «در جایی که هستند با مشتریان خود ملاقات کنند».
خردهفروش سوئدی به مارکهای دیگر میپیوندد و از این طریق از تجربه سر لنز متغیر استفاده میکند.
Brooke DeWitt و در Inc.
، میگویند: «افزودهشده، ابراز وجود و خلاقیت را تقویت میکند.
AR نوآورانه با همکاری IODF و H&M یک مد همهجانبه و انتشار یافته و H&M Public مد را ایجاد کرد.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
از ژانویه 2021، 250 لنز AR «Snapchatters» 5 بار عدد نجومی دارند.
در سطح جهانی، Snapchat به 75٪ افراد 13 تا 34 ساله در 20 کشور می رسد و 363 میلیون کاربر اجباری اخبار دارد.