فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع

با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید

آرشیو مطالب

ویدیوهای حاوی اعضای BTS به 43 میلیون بازدید رسیده است

سئول، 27 اکتبر (یونهاپ) -- ویدیوهای تبلیغاتی کره ای با حضور Suga و Jimin K-pop BTS با 43 بازدید در پشت سر منتشر شد.

کره (KTO) چهار نسخه قدیمی خود را آپلود کرد.
ویدئوهای با مضمون "Feel the Korea" که اعضای BTS آهنگ های نمادین چهار شهر را به خود جلب می کند، یوتیوب آن پیش از این اجرا شد.

برای مثال صبح پنجشنبه، ویدئوهایی که با هدف تبلیغ بوسان و دائجون انجام شده بودند، جمع آوری شده بودند.
22.
25 و 20.
86 بازدید.
یک ویدیو شامل 127 بازدید شده است.
این ویدیو در 14 اکتبر 83.
99 بازدید داشته است.

Cho Young-pil "Come locale Busan" روستای بوسان و گروه آماتور Songgolmae "A Crop up Encounter" است.
"آیا peripeteia منطقه متوسط ​​Daejeon است.

ویدئوی شرقی شایر پوهانگ، با "Do Hop?" از ببر، پنج‌شنبه را تحمل می‌کند، و ویدئوی ججو با "The is Blowing" از سونگ یون آپلود شد.
چهارشنبه.

sshim@yna.
co.
kr
(END)