فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع

با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید

آرشیو مطالب

حریم خصوصی - کت و شلوار انگلیسی

ست‌من ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت تماشا یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران استدعا می‌کند تا بتواند خدماتی امن و معتمد را به کاربران ارائه دهد. به‌علت پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل موقع نیاز است و از آنجا که جمع فعالیت‌های ست‌من عرفی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، سیاهه رسمی صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه مربوط به ملت برای خریدهای سازمانی بایسته است.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها عنوان ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از سبیل آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و پایدار توسط مشتری، به منزله وضع تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت درست یا نیک درج نشده باشد، ست‌من جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. مشتریان می‌توانند نام، نشانی و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش واصل کنند و ست‌من تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. همچنین ست‌من ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سکوی پرتاب موشک و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات جمع آوری شده از کاربران استفاده کند. این اطلاعات جمع بر موارد اشاره شده در بالا که پس از ایجاد حساب کاربری اخذ می شود شامل این موارد همچنین می باشد که با نصب اپلیکشن ست‌من ویا استفاده از وب سایت ست‌من جمع‌آوری می‌شوند: سنخ دستگاه، زبان و نوع جهاز عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت ست‌من و نتایج انتخاب‌شده، وقت و بازه های استفاده شما از سایت، پروگرام های برپایی شده، دانسته‌ها فنی و گزارش‌های سرور حاوی نشانی پروتکل اینترنت (IP)، قسم شبکه و نوع و دستور مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل موقع روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا مشعشع وجود داشتن کانال بی‌سیم، خاموش یا نوردار وجود داشتن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن موقع رومینگ . این اطلاعات در حد هرآینگی و متناسب با مقاصدی از جمله خواندن علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استعمال از وبسایت ست‌من و نیز تحقیقات بازاریابی و عرضه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

پشت صحنه کت و شلوار جدید بازیکنان بارسلونا با برند تام براون

کت و شلوار مردانه زغال سنگی چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه)

جنس کت و شلوار بسته به فصل و دمای هوا می تواند تغییر آهسته و وقتی دما افت می کند می توانید از پارچه های سنگین استفاده کنید و وقتی هوا گرم می شود از پارچه های سبک و نخی استفاده کنید کفیل یا می خواهید تیپ شما رسمی نظر شود بهتر است که با کت و شلوار در فصل سرما پالتو بپوشید. در زمستان می تونید از پارچه های فلانل، مخمل کبریتی و پشمی استفاده کنید (اگر از قماش پارچه نرم‌و لطیف‌پرزدار کبریتی استفاده کردید اهتمام کنید راه های ظریف و باریک داشته باشند و فاصله راه ها هنگفت نباشد تا با پارچه مخمل اشتباه گرفته نشود.) اگر کت و شلوار شما بدون الگو بود و خواستید که پالتو روی آن بپوشید از پالتو طرح دار می تونید کاربرد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کت و شلوار خاص زنانه | معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه -- فوق العاده

در هنگام بیع انواع مدل کت و شلوار مردانه توجه به برخی نکات باعث می‌شود تا خریدی بهتر داشته باشید. این نکات عبارتند از:

شلوارها به راحتی بیشتری روی پای افراد می‌نشینند و معمولاً مناسب هستند. همین امر باعث می‌شود تا بسیاری از فروشندگان کت و شلوار ، اصرار بر پوشیدن شلوار و توجه به آن کنند. ولیکن باید بدانید در صورتی که کت مناسب نباشد، جذابیت استایل را به‌خاطر افراد به همراه نخواهد داشت. همچنین گر کتی که می‌پوشید زیبایی مناسبی داشته باشد و به اصطلاح تن خور آن خوب باشد، به راحتی می‌توان شلوار آن را تغییر داد و آن را تنگ ‌تر یا جادار تر کرد. به همین راهبر در میقات خرید کت و شلوار دقت بیشتری به کت داشته باشید.

توجه به سرشانه کت باعث می‌شود تا کتی مناسب‌ تر و بهتر انتخاب کنید. باید بدانید که سرشانه کت اگر مناسب نباشد، می‌تواند تمام استایل افراد را به هم بریزد. سرشانه نامتقارن، کوچک یا مهتر از مواردی هستند که نشان می‌دهند آن کت برای شما مناسب نیست. اگر در میان فضای دو کتف چین و چروک نظاره کردید، به این مفهوم است که آن کت مناسب شما نیست و سرشانه آن قدری رئیس است.