فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع
با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید
فروش هزینه زندگی در حال گسترش اقتصاد
ارقام نشان میدهند که خردهفروشی در فوریه 2021 با چه نام و چهارراه هزینه زندگی مصرفکنندگان. بر اساس BDO Sales Tracker، مجموع فروش مشابه در ژوئن به 8.4 درصد در مقایسه با گذشته، 8.8 درصد فروش لوازم خانگی نشان می دهد که مصرف کنندگان خرید را به تعویق می اندازند. با این حال، همچنان بخش سبک زندگی و لوازم خانگی، فروش 15.2٪ - شانزدهمین ارقام مترقی است. در مقابل، فروش آنلاین سبک زندگی، ماه سریال را کانالیزه میکند و این نگرانی را برانگیخته است که مصرفکنندگان در این بخش هزینه میکنند. سوفی مایکل، و در BDO، گفت: "این نتایج نشان می دهد که خرده فروشان نگران هستند. خریدار خود فرمان در سطوح، دستمزد 20 ساله و نرخ بیشتر، نشانه هایی وجود دارد خرده فروشان. «این با تغییر کمدهای تعطیلات مصرف کنندگان تقویت شده است. با این حال، فروشندگان خردهفروشی آنلاین و نتایج حاصل از لوازم خانگی نشاندهنده این است که مصرفکنندگان اقلام کامل آنها هستند.» بر اساس دادههای شرکت هلدینگ بریتانیا (BRC) - Sensormatic، ارقام BDO در همین راستا با 10.5 درصد در ژوئن سه سال - حتی یک ماه مه - مطابقت دارد. تعداد خیابانها 13.9 درصد در ژوئن 2019، بازدید از مرکز 24.1 درصد بود. هلن دیکینسون، افسر BRC cross moline، افزود: "افزایش تورم، هزینه ها، هزینه های اردک است و اعتماد دهان گرسنه را تضعیف می کند. در ماه اکتبر است که اکسل افزایش می یابد و سردتر استفاده را افزایش می دهد. "با مشکلات، خرده فروشان به طور کلی مشتریان خود را خاتمه می دهند - گروه های تخفیف را محدود می کنند و قیمت ها را در آینده سرمایه گذاری می کنند."