فروشگاه اینترنتی پر از محصولات و اخبار متنوع

با کالا بی کالا همراه باشید تا از جدید ترین اخبار و محصولات ما اگاه شوید

آرشیو مطالب

کت و شلوار چهارخونه مردانه | تاریخچه کت و شلوار؛ قصه پر فراز و شیب این لباس همیشه محبوب -- فوق العاده

و شلوار ضد گلوله

و شلوار چهارخونه مردانه | تاریخچه و شلوار؛ قصه پر فراز و شیب این لباس همیشه محبوب -- فوق العاده

ده سال اول سده ۱۹۰۰، به‌عنوان عصر ادواردی آشنا می‌شود. در آن دوران هنوز ‌وشلوار لونژ محبوب بود. فراک‌های رسمی دنباله‌دار هم همچنان وجود داشتند؛ اما بیشتر مردان مسن‌تر آنها را می‌پوشیدند و به همین راهنما خیلی سریع از مد افتادند.

در دوره ادوارد، ‌وشلوارها از پارچه‌های بسیار سنگین و زمخت تهیه می‌شدند. از سوی دیگر، این پارچه‌ها بی‌اندازه گران‌قیمت بودند و گرمایش مرکزی هم که وجود نداشت، بنابراین مردان به‌ناچار در داخل خانه باید ‌وشلوار می‌پوشیدند. ازآنجاکه بسیاری از خانه‌ها را با ذغال‌سنگ گرم می‌کردند، شهرها عموما کثیف و پر از دوده بودند؛ به همین دلیل ‌وشلوار شهری را حسب‌معمول از پارچه‌های تیره‌تر طراحی می‌کردند.

برخلاف شهری‌ها، ‌وشلوارهایی که روستایی‌ها می‌پوشیدند معمولا دارای طرح و رنگ قهوه‌ای بود. این ‌وشلوارها غیررسمی‌تر هم بودند.

در این دهه ‌وشلوار سوفراژت (Suffragette) هم مد شد. این ‌وشلوار را انجمن خیاط‌های بانوان آمریکا طراحی کرد. این لباس شامل پیراهن، و دامن بلند تا مچ پا بود که شبیه سروال به دیدن می‌رسید. این اولین طرح ‌وشلواری بود که به‌صورت انبوه برای زنان زایش شد.

و شلوار بله برون عروس | ارزانترین 40 طرح و شلوار مردانه 🤵جدیدترین مدل های 1402 -

بعضی از انواع و تنبان دارند. بود درز حر و انجام فعالیت های روزمره را برای تک آسان می کند. مدل های چاکدار یا در نصیب کنف چاک دارند یا دو چاک در جفت های قرار گرفته است. مدل دوچاک نسبت به تک چاک بیشتر در مهمانی های خودمانی دوستانه استفاده می شود.

تاکسیدو را بیشتر در مراسم رسمی جفت عروسی می پوشند. در حقیقت سبک تاکسیدو سنگین ترین و رسمی ترین مدل و شلوار است و قشری کلاسیک دارد. همیشه ترکیب آن با جامه سفید یقه برگردان و پاپیون مشکی دیده شده است.

اگر دنبال خرید و شلوار در فصل تابستان می گردید، مال‌التجاره کت و شلواران یا لینن انتخاب مناسبی است. از آنجایی که این پارچه گیاهی است اغلب باب میل افرادی قرار می گیرد که رفیق فطرت و محیط زیست هستند. نگهداری از لباس ان زبر العاده راحت است و موقع شستشو و اتو نقاشی کردن آن ابداً چالشی نخواهید داشت.

و شلوار سفید زنانه مجلسی | بهترین راهنمای معامله و شلوار برای سید داماد ها -

بعد از پوشیدن كت، در نخستین قدم به شانه‌ها دقت كنید. مهم‌ترین قسمت در یك كت مردانه شانه و سرشانه است كه باید بی‌عیب باشد و بی كشیدگی یا چین و چروك روی بدن قرار بگیرد. امكان تغییر در قسمت‌های دیگر مثل بلند یا كوتاه كردن آستین، كم یا زیاد كردن گودی كمر وجود دارد.

تعیین قد آستین اصولی دارد؛ آستین كت جایی تمام می‌شود كه دست شروع می‌شود، پیراهن هم باید نیم سانت از آستین كت خارج بیاید. میزان خروج آستین پیراهن از كت نباید از یك و نیم سانتی‌متر بیشتر شود. این نكته نازنین و ‌ریزی در پوشیدن كت و شلوار است كه اغلب آقایان نادیده می‌گیرند.

برای اینكه از قد مناسب شلوار مردانه خود مطمئن شوید، این قانون كلی را به‌خاطر بسپارید: پیوند مستقیمی بین قد و پهنای شلوار هستی دارد یعنی هرچه شلوار تنگ‌تر باشد، قد شلوار كم می‌شود و هر چه شلوار گشادتر شود، قد هم افزایش پیدا می‌كند.

و شلوار خاکستری مردانه

شلوار خاکستری مردانه یک سبک است که به طور کلی به شلوارهای بسیار سبک اشاره می‌شود. شلوار خاکستری مردانه با نوعی از پارچه از نوع خاکستری ساخته می‌شود که به سبکی سبک و شیک مشخص می‌شود. شلوار خاکستری مردانه به طور معمول به شلوارهای بسیار سبک و شیک اشاره می‌شود که معمولاً به طور کلی با پارچه های روشن و رنگی مشخص می‌شوند. شلوار خاکستری مردانه معمولاً با پارچه هایی از نوع خاکستری ساخته می‌شود که به سبکی سبک و شیک مشخص می‌شود. این نوع از شلوار معمولاً با رنگ های مختلف مانند مشکی، سبز، نارنجی و سایر رنگ های شیک و روشن در دسترس می‌باشد.